DREAMS EGETFÖRETAG EVERYDAY GOTLAND HOME INTERIOR NEW IN SAMARBETEN STYLEMOOD

NYA INREDNINGSFAVORITER

– Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood –

Det har kommit in så himla mycket fint i butiken och webshops-lagret och jag har ju knappt hunnit visa er någonting! Senaste leveranserna har det fokuserats mycket på att bredda sortimentet och då framför allt med produkter som är lätta att föreslå till julklapparna som börjar handlas nu. Är själv så himla nöjd med det produktutbud jag har lyckats forma de senaste månaderna, de talar verkligen för mina grundpelare som är hållbart och tidlöst, jag har fått in mer gotländskt hantverk vilket känns fantastiskt och lyckas fortsätta hålla min röda tråd genom hela sortimentet. Det är rent av så att jag är riktigt stolt över mina produkter! Här nedanför bland bilderna skymtar ni några av mina senaste favoriter och blir ni shoppingsugna så vet ni ju att det bara är att surfa in i min webshop, där hittar ni ännu mer hållbar och unik inredning från StyleMood!

Men det är ju inte bara produkterna som gör ett företag, för bakom dem måste det ju stå någon eller flera som är ansiktet utåt för företaget. Just det där med kundservicen är något som jag ofta får beröm för, jag prioriterar den så högt och jag älskar att jobba med just service och kommunikation till kunder, där har jag många års erfarenhet från olika yrken och det har varit ett så viktigt verktyg i min egna företagsutveckling har jag förstått nu. Jag prioriterar att skicka mina varor fort, till och med så fort att vissa blir förvånade över hur snabbt deras paket levereras, ser till att vara personlig när jag bemöter kunderna i butiken eller får ha direktkontakt med dem via mail, meddelande eller telefon och att alltid ge den där lilla extra servicen när jag kan. Det är så viktigt och jag får enorm respons från tacksamma kunder som uppmärksammar mitt arbete med att vara personlig och hålla hög servicestandard.

Webshop: www.stylemood.se

(30) Comments

  1. Kundservice är verkligen så viktigt. Får jag ett dåligt bemötande så är chansen stor att jag aldrig handlar där igen SAMT att jag inte har några problem med att dela med mig om det på sociala medier. Jag skulle faktiskt tro att bra bemötande är det viktigaste för får man en dåligt upplevelse så är man idag inte rädd för att berätta om det på sociala medier och samma gäller även bra bemötande 🙂

    1. Johanna Utterberg says:

      Eller hur! Det kan ske problem vid frakten eller något, skador kan uppstå som är ingens fel och då känner jag att de är så viktigt att kunna ge service, att bemöta ärendena rätt för att ändå se till att kunden blir nöjd med servicen och köpupplevelsen. 🙂 Man vill ju inte att hamna i någons flöde för att man inte gjort rätt, det skulle vara hemskt!

  2. Det där med kundkontakt är så himla viktigt, man märker verkligen så stor skillnad på företag där man satsar på kundkontakten och företag som inte gör det.

    1. Johanna Utterberg says:

      Ja det är det verkligen och tror att det är nyckeln för framgång i det långa loppet 🙂

  3. Åh så fina grejer. Älskar Ernst´s sortiment! 🙂

    1. Johanna Utterberg says:

      Tack snälla och det gör jag med, så mycket fint! 🙂

  4. Men guuuuu vad snygga saker!!! Kram

    1. Johanna Utterberg says:

      Tack snälla du!! Kram

  5. Tack så mkt fina du :*

    Vad mycket fina prylar! Älskar krukan på första bilden!

    1. Johanna Utterberg says:

      Så lite så finis :* Jaaa, visst är den fin 😀

  6. Kul med massa tips 😀

    1. Johanna Utterberg says:

      Eller hur, fina tips! 😀

  7. Det är ju alltid kul när man får beröm för något man gör 😉 Kram

    1. Johanna Utterberg says:

      Ja det är det verkligen 🙂 Kram

  8. så himla mycket fint! 😀

    1. Johanna Utterberg says:

      Tack snälla du! 😀

  9. Åhh så jättemycket fint!! <3

    1. Johanna Utterberg says:

      Vad kul att du tycker det!! <3

  10. Så mycket fint! Du är så duktig 🙂 Ha en fin helg nu och andas och gör allt det du tycker är riktigt kul och som gör att du laddar batterierna 🙂 Kram!

    1. Johanna Utterberg says:

      Tack snälla du! 🙂 Jag hade en fin helg och hann mysa med många av mina nära och kära, så det kändes bra 🙂 Kram!

  11. men åh så massa fint
    kan tänka mej det du verkar va en så gullig person <3
    skulle nog me älska o jobba i din butik me så fina saker
    kramar o fin lördag o hoppas du hinner vila lite

    1. Johanna Utterberg says:

      Eller hur, såååå mycket fint som kommit in!
      Men åh, tack snäll rara du <3 kram på dig

  12. Ernst är alltid så stilrent och snyggt! Älskade den första krukan/vasen! 🙂

    1. Johanna Utterberg says:

      Ja verkligen, så fina grejer!! 🙂

  13. massa fint.
    hoppas allt är bra med dig och jag önskar dig en trevlig helg.

    sv tack så mycket fina du

    1. Johanna Utterberg says:

      Tack snälla 🙂 Hoppas du har fått en fin start på veckan!

  14. Så himla mycket fint! 😀

    1. Johanna Utterberg says:

      Tack snälla du!! 😀

  15. Älskade vasen:)

    1. Johanna Utterberg says:

      Jag med, sååå fin:)

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *